Saturday 15 October 2011

Aku Dan Deria Ke Enam

salam people

aku tak gila lah. tapi aku macam sure je ramai yang cakap aku gile bila aku buat tajuk entri camni.
tak salah kan kalau kita perasan sekejap kan kan...ok cukup.

deria ke enam . versi aku hebat .

dari bila aku kurang pasti ,
setiap kali aku teringat teringat la sorang dua insan dalam hidup aku ni yang dah lama gila tak contact or lost contact la kata.
esok nya , comfirm aku jumpa manusia manusia yang aku dok teringat teringat tu.
see, aku tak gila. ini semua deria ke enam kan kann ?

heh. ok, mak aku cakap aku dah terpesong .
itu semua takdir je. kamu jangan nak taksub sangat. pangg.
tapi mak aku ada cakap jugak.. biasa la tu..bila kita teringat teringat ni..
ade la tu sket angin kus kus tolak dia mai jumpa hang.
eh mak , karut ni mak . pangg
tapi deria ke enam setiap ibu kepada anak anak nye mmg wujud kan kan ..
aku betul yang ni.

kemudian
aku lepak tempat keje timah , cam biasa
bizi betul timah,maklum lah bisneswomen
jual jual kereta
timah memang pendengar setia yang bersemangat mendengar,

aku cerita cerita la dengan semangat kat timah.
ok. kali ni timah dengar apa yang aku cerita dengan keadaan yang ha ha oo..
ak rasa mesti die kata aku gile.
percayalah timah.

ok habes.
yang pasti aku tak gile.
atau mungkin aku mmg ade deria ke 5 setengah kot.
ok betul betul abes.

dah 6 hari mak aku kat vetnam ,
secara auto aku jadi mak pak bagi adik adik aku yang masih bersekolah nieh
aku masak , basuh kain , kemas umah , hantar ambik adik aku pergi sekolah , dan seangkatan nya.
tapi kenapa setiap kali mak aku balik ja. mak aku mesti cakap

' ni pasaipa rumah pepak lerak sangat ni ' - Puan Emak

tapi aku rasa aku dah jadi kakak misali dah. uhuk

agak agak kalau aku melamar Encik Zack Zukhairi die terima tak .
ok fine , aku melampau.
tapi aku misali ape..
ok cukup.
aku minat gila karek + ter dia. karek + ter dia je la.
ok . *galak sangat aih  pangg..


harini aku masak paprik. sedap betul.
ok bai.
Like My Blog Fanpage

2 comments:

cik liza said...

hahahaahahhha....aku rasa mak suke statement ''awat umah pepak lerak ni''hahaha..sebab selalu akak pon kena mcm ni.hahaah

Cik LuLue said...

hahahaahah.. kan kan kannn
2 dialog wajib mak la.