Saturday 15 October 2011

Aku Ade Boyfriend , Kau Ade ?

salam people,
gadis gadis kacak
juga pakwe pakwe cun.



Tentang Teman Hati:
                                                 
BF : Sayang , moto i rosak kt tepi jalan ni.
GF : Yeke? Then how ? U jage diri elok2 k, ada pape kol tau.... ... ...


Tentang Sahabat:

BF : Bro, moto aku wat hal plak dah.
BFF : Asal bro? Ko katne? Aku gi sane skrang...tunggu sne tau jgn g mne2



**************************************************************************

 kebanyakannya semua para para gadis remaja yang hangat bercenta
kemain lagi ngaplot ngaplot gambar gambar romantis mereka ke facebook.

hendak hendak yang bercinta bagai nak rak ni ha.
lepas tue last skali cauple pulak dengan orang lain.

nampak macam seolah olah tak kemana.
macam keterdesakkan ke atau aku perlu tunjuk aku ade boyfriend ke.

mungkin cukup jika hanya berlaku perkara asas semata mata
seperti in relationship atau sebagainya sewaktu dengannya

ok. ni boleh jadi hot issue , sbb nya ade jugak kawan kawan aku buat macam 2.
amat lah menyentuh sensitiviti.

ok tamat cerita kemain kemain ni.
bukan ini topik aku,

sebenarnya main topik aku ialah 

tentang teman hati
tentang sahabat.

seperti manusia biasa,
umur dah boleh gedik gedik gatal nak ada encik boyfriend/ puan girlfriend 
x terlepas juga aku
*eh, aku mana ada boyfriend , dah lama aku melamar Encik Zack tapi xda jawapan ,aku tau, dia nak belajar dulu.
galak betoi. pangg
ok cukup CL.

perbualan utama ialah

dalam sedang kita hangat dok bercinta tu, jangan dok buat seolah olah x wujud istilah kawan dalam dunia kita sebelum ni.
dulu sebelom dok hangat bercinta,
kawan jugak segala buat peneman.
skrg bila bahagia. kawan letak jauh jauh pon x pa sebab nya hari hari p makan dengan buah hati.
kaalu dulu makan dengan kawan.
sekarang kawan makan sorang je pon xpa, lantak die la..sapa suruh cari boyfriend jauh jauh / xdak boyfriend

bila putus , gadoh , rusuhan dengan Encik Boyfriend,
secara auto dan julung julung kali nya
hantar mesej kat kawan sedih la apa la jantan x guna la apa la...
ape benda la semua ni.

tak ke tercalit sedikit rasa bersalah kat dalam hati korang tu bleh jadi macam tue.

dan sebenarnya,

pandai pandai la kita seimbangkan keutamaan dalam hidup kita tu selarasnya.
kadang kadang tanpa sedar, kita luka kan hati kawan kita. 
seolah olah kawan itu hanya bila perlu sahaja.

aku tak tuju sepenuhnya ini kepada para para gadis sahaja
kadang kadang lelaki pon sama ,
macam sketsa kat atas ,
nak ayat awek dulu ,
member jugak yang tolong ,
bila dah bahagia, ajak lepak tengok bola kat mapley pon mak dah marah pulak.
konon~


* jam dah pukul 7 pagi,mungkin ak perlu tido sekarang. ok gudnite. eh , gud morning.




Like My Blog Fanpage

2 comments:

sis e-ka said...

nak mintak izin share

trah khalid said...

suke bace entry ni,, nice :)