Friday 12 August 2011

kenapa wang hantaran kene high. (part 2)

salam again people.
well,selamat menunaikan ibadah berpuasa la kawan kawan

hari ini aku buka luar bersama kunco kunco kerabat aku.
buka luar dan merewang ke pekan ipoh.
ok,bukan citer pasal aku,



semestinya sihijau 2 bukan aku.

pasal kenapa wang hantaran kene high.
lepas je aku keluar entri lepas,ramai juga yang mengetuk di FB dan email juga blog.
terima kasih daun keladi.

nampak nye masih ada lagi jejaka jejaka tampan berfikiran
"yelah,besok dah mati,sapa nak tanggung dosa anak bini cucu cicit,dunia nak letak mahal,akhirat nak tanggung segala"

apa guna otak diberi,maka nilai lah sebaiknya bakal isteri anda.
tak cukup dengan itu,mungkin bimbingan itu lebih diperlukan.


jadi,tidak timbul soal 
"ahh..sok mati dosa aku nak tanggung jgakk kan""


:)









Like My Blog Fanpage

No comments: